15 feb - som ny

Alla hjärtans dag. Josefin. Annie. Jenny. Melodifestivalen. Vin.
Visst låter det mysigt?
Change of plans, my friends.
Jesper och Adam kom en vända (tolka hur ni vill) och det blev en hel del mer än vin.
Ack ack ack. Jag måste sluta med det här nu.
Men roligt hade vi!

Idag mår jag faktiskt bättre än väntat, och jag håller nu på att lägga in alla bilder+all musik på datorn igen, eftersom jag var tvungen att formatera om hela datorn. Woho! Dock tror jag att de viktigaste bilderna är borta.. FAN.

3  bilder som absolut inte sammanfattar kvällen.




Kommentarer
Postat av: gray

han längst ner på bilden ser ut som min kusin xd

2009-02-17 @ 02:18:20
Postat av: ellie.

sv; på ett fik där jag bor ;)



najs kväll ser det ut som iaf ! :):)

2009-02-17 @ 10:13:34
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0