1 jan

nu e man ju lagom go
sitter och stinker rök och fylla
samtidigt som man lyssnar på joshua radin
kan knappt bli bättre

men det är sjukt vad roligt jag hade igår
har inte skrattat och haft så kul på väldigt länge alltså
ska kanske dela av mig av bilderna sen om jag vågar huhe

började i alla fall med matlagande+iordninggörande hos bäst-iss med syster
sen drog systrarna till rickihjärtat och hade det allmänt kung
spelade spel, drack gott och skrattade mycket
blev som vanligt en hel del dans och trevliga pratstunder woho!

alla va klena och gick och la sig vid 5snåret men joss e kung
och skulle bevisa att tjejer också kan parta hela natten lång
så hon stannade uppe med eddie+kim. trevligt, det du
blev sängdags kl8.
vaknade kl12.
städade huset.
jag är en snäll själ

film kallar

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, så fräckt. Jag är fortfarande något sååååå oerhört sugen på just Hamburgare !

2009-01-01 @ 15:45:34
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0