23 jan - snöfall = dödsfall

Kära Vädergud.
Som den vänliga medborgare i Sverige jag är, brukar jag aldrig klaga något vidare mycket på vädret.
Jag har accepterat att vi bor i ett superdåligt land med skitkasst klimat.
Dock finns det två undantag då jag klagar.
Det första är när du pissar ner regn över oss, mitt i sommaren. Allra mest när jag har partymode.
Det andra är när det snöar, precis när jag har accepterat att vi inte får någon riktig snö och
att det snart håller på att gå mot bättre, ljusare tider.

Imorse gick jag upp, glad för en ny dag.
Jag duschar, fortfarande lika glad.
Jag går upp, kollar ut och
PANG BOOM KRASH KLIRR.
Så lät det när jag slängde 3tallrikar i väggen.
Endast för att det snöar ute.

Så just nu, är jag inte speciellt glad på dig.

MVH
     Josefin

Kommentarer
Postat av: syster

haha men du är ju lite störd x)

2009-01-23 @ 10:07:59
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0