19 jul - superaktivitet

Fem dagar sen jag skrev sist, och många tankar har hunnit fara genom mitt överfilosofiska huvud.
Men inte mer om det, för nu kör jag mini-catch-up för er obotligt nyfikna små nissar:

Tuesday (engelska<3): var med bäst-iss. Gick på den vanliga långpromenaden som denna gång inte slutade lika lyckligt utmattade. Vi provade de nya dryckerna "Vitamin Defence" och "Vitamin Everyday" och efter fem minuter fick jag klåda i handen, och helt plöstligt sa det POFF och jag hade en hand som liknade Shreks fetmabarns. Någon allergisk reaktion av något slag. Hm. Strange.

Wednesday (I am still doing the English, hehehe): blev en fika med Pontus, men sedan kom Lillen och drog med mig för att träffa Mathilda, Freddy, Amanda + två av hennes Sandvikenvänner. Gled mest rundor i staden och senare hem till Amanda. På kvällen blev det impulsåk till Jakob och vi satt och youtubade till kl 4 på morgonen.

Thursday: Inte en aning om vad jag gjorde. Tror jag var med Jakob igen, dock inte säker.

Friday: Home alone, så jag bjöd hit mr. J-cup och vi satt här och drack lite. Världens-bästa-Ricki kom hit en vända också med sin vän Fanny, alltid lika bäst att träffa honom. J "sov" här. Blev inte mycket sömn. 1h. Mellan 07.00-08.00 ungefär.

Saturday: J stannade till 18, och då begav jag mig ner till broren och umgicks med världens finaste brorsöner. Lowe är nog Sveriges mest glada bebis tror jag. Sötaste också. Hehe. Efter några timmar där blev det hem och sova ensam i mitt på tok för stora hus. Usch. Och that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0