1 jun - dagens

Dagens klädsel: 9an-style; tajts, shorts, tshirt, munkis
Dagens mående: Varmt, men fint
Dagens humör: Har inte riktigt bestämt mig än
Dagens positiva: MVG i dans och Okkervil River i lurarna
Dagens negativa: Känner mig ful och äcklig, och väldigt gammal
Dagens frukost: Skolan baguette
Dagens lunch: Jag hörde ett vackert rykte om stuvade mackaroner+köttbullar..
Dagens mellis: Självklart har tjockisen redan hunnit med en mannafrutti
Dagens middag: No clue
Dagens plugg: Jävla-geografi-snopp-rump-pullad-åsne-pung. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

eeh, ursäkta mig då, men kopiera då ! Helt OK. Snyft. BTW, plugg är väl det roligaste som finns + att du känns inte så positiv idag ;O ful och äcklig vare jaa... NOT ! Och sist men inte minnst, är du nöjd med mitt inlägg nudå ? :D PUSSPÅMIG / H.

2009-06-01 @ 11:58:15
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha. nu sååg jag att du kommenterat ! hihi, näsvis va det ja ? whihio, den bäästaste kommentaren ever ! pusspådig / H.

2009-06-01 @ 11:59:15
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0