13 jun - hjälp

Woups. Ännu ett par dagar har gått, och vad har jag gjort? Inte mycket, alltså.
Skolavslutningen firades i Snöstorp på en finfin lokalfest, och ännu en gång gick jag över en mil utan at ens veta om det själv. Hylla alkohol!
Gårdagen spenderades hemma med pizza framför mig och pappa jämte mig i soffan. Cute.

Och nu sitter jag här, och försöker tagga till till ikväll. Men det lyckas inte. Josefin orkar inte helt enkelt. Det enda hon taggar till nu, är Hultan!

Lite random bilder från senaste

En liten promenix med Lillen, och jag är alltid lika snygg.


Innan klassfesten.

Puss.

Sen i torsdags. Fullt normala.


Ett gulligt mms från min älskade make får avsluta.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0