27 jun - tent

Årets första tältning är avcheckad! Jag, Simon, Adam & Anton tältade i Annies trädgård. Anledningen till varför Mrs. A inte var med var för att hon helt enkelt inte pallade trycket. Pft. Fjant.
Anywayz så ölade vi och hade an awesome time. I alla fall jag. Hehe. Och dessutom hände något helt otroligt. Jag satt dinglade med benen utför ett 2meter högt elskåp/hus/w-ever. Helt galet med tanke på min sjuka höjdskräck. Men där satt jag & killarna i alla fall och flippade omkring. Mys.
Somnade vid halv5, vaknade vid halv10 av att jag nästan var död av vätskebrist och värme. Underbart.

Nu ser jag ut såhär och väntar på att jag ska jobba mitt sista arbetspass den här veckan. WohoOOooOOoo!!


Jag älskar att mitt hår matchar det gula på sjalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0