23 mar - datakunskap

ursäkta deppinlägget igår, men världen går upp och ner just nu:)

Afrodans igår med Anniehjärtat = träningsvärk idag, woho!
Efter afrodansen tyckte min pappa att det passade bra att jag skulle få träffa hans tjej. Så där kommer jag ut, svettigare än någonsin, sätter mig i bilen och ser henne där.
Blond, smal, snygg.
JIPPEY, tänker jag.
Men trevlig var hon:) Och pizzaätande blev det.
- Tränade inte du innan? frågar ni då.
- Eh.. Ptja.. Jo.. Det gjorde jag ju.. svarar jag då.
- Var det verkligen lönt om du skulle äta pizza sen? frågar ni då.
- MEN JA FÖR PIZZA ÄR GOTT OCH JAG ÄR TJOCK OCH JAG BEHÖVER RULLA FRAM SOM FRONDA GÖR I SIN SKITJOBBIGA LÅT SOM HAN SKREV FÖR MÅNGA ÅR SEDAN. Och dessutom... Varför tränar man, om inte för att man ska kunna äta pizza när man vill? Nä. Exakt.
Pilutta dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Diggar din inställning ! Man tränar ju för att få äta pizza/hamburgare/annan snabbmat ! MUMS :D haha, frondas låt är en av de mest meningslösa som finns ! haha , pösss

2009-03-23 @ 20:53:14
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0