isabelle

Jag vet att du hatar henne, men snälla, lyssna på låten. It's for you. Love you.

http://open.spotify.com/track/6qXSWwibZ5V8Trwh8rvlKo

"Vi lever i vår egen värld
Där går vi långt och benen bär
Allt vi behöver det finns där
Vi lever i vår egen värld
Och jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du älskar mig
För när du säger det så tror jag dig
Jag känner mig så trygg hos dig
Och jag går med dig överallt
I sommarsol och vinterkallt
När tankarna tar över allt
Jag går med dig överallt
Om hösten hittar hit igen
Då håller vi ihop min vän
Ja då lever vi för sommaren
Om hösten hittar hit igen
Ja du behöver inte säga nått
När tiden flytt och åren gått
Om det blivit som dom förutspått
Ja du behöver inte säga nått
Men om du längtar hem nån dag
Och saknar nått precis som jag
Då leder vägen dit den ska
Om du längtar hem nån dag
Nej du behöver inte säga nått
När tiden flytt och åren gått
Om det blivit som dom förutspått
Du behöver inte säga nått
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0