8 sep - weekend & today & tomorrow hehe

Helgen började lite sämre men slutade desto bättre.
Jag, Jakob, Ricki, Kim & Fanny var de som begav sig till Sveriges bästa ställe. Fint, där ja.
Det blev bastande, badande, jobbande, skrattande, gråtande, vattenkrig.. Ja. Allt. Puss.

Och nu är äntligen mitt liv tillbaka i form av en fungerande mobil och ett fungerande badhuskort/simkort. Hehe. Skämt å sido. Så nu kan folket nå mig igen!

Dagen har spenderats hos Lillen där jag, hon och Annie har målat om hennes rum. Trevlans där ja. Trots att jag har målarfärg över hela mig.
Imorgon ska spenderas med en annan nisse vid namn Anna. Mycket nice, må jag säg. Länge sedan man såg idioten. Jag är trevlig, jag vet.

Har ingen inspiration alls att skriva här längre, så jag slänger in en bild eller tre.




Justja. Jag saknar bäst-iss en hel del faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, "från en afton som doftar lite y.m.c.a

tack sp08l ni är kärlek för mig!". naaw. lilla josefin tänkte till ;D muhaha. ses imorgon ! en förvirrad christina väntar... yäääh ;d KRAMAR / H.

2009-09-09 @ 17:38:54
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0