superstitious.

Ännu en bra dag :D Chillade i skolan, hade typ världens mest chill engelskalektion som gick ut på att Jenny satt och åt gräs, ungefär hahaha. Drog sedan till stan i någon timme med Annie och Jenny, kollade jeans och fikade :) Myspys. Sen när jag kör hem till papi får jag ett sms av honom att han håller på att göra "business" och att han inte kommer hem på ett tag. Jag väntar på honom, och när han väl kommer hem kommer han hem med en jäkla 40" HD tv. Jag tror att han har gått och blivit galen.. Så det blir en chillkväll med asgod grillad mat framför tvn ikväll dåja, haha. Myys!

Nu ska jag göra något annat hade jag tänkt.

/joss
[stay forever]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0