you can't say no to me.

Hellu :)

Jag har egentligen inget vettigt att skriva, har bara sjukt jäkla tråkigt, haha. Vaknade för 20 minuter sen av att någon som heter "namnlös" på min mobil ringer upp mig och säger att han har fel nummer. Det har ringt sjukt mycket till mig inatt, säkert 25-30 sms och så fick jag ett samtal av Freddy, Stoffe & Hampe, hahaha. Länge sen man hörde av de nissarna. Wellwell, haha :) Dagen ska förhoppningsvis spenderas med Iss och förhoppningsvis blir det partyparty.
Vem langar ferren? (:



resultatet på gårdagens klippning

Nu ska jag se om jag kan gå ut på en promenix. Det blev inte så lyckat igår; det började spöregna. Så stack hem till Robin och kollade film istället :) SUPERskoj att få träffa honom igen :D Typiskt nog började det åska och skit när jag skulle köra hem, och precis när jag kom hem så gick strömmen - YES! ><

Ha det brau, för det ska jau.

/joss
[i hear a sung so beautifully sung]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0