mrs. brightside.

sjukt bra dag idag!
vaknade upp brevid babE
tyvärr var jag tvungen att lämna honom för skolan
men det blev faktiskt en riktigt rolig dag :)
flippade runt med mina älskade små c-lagare,
haha jag är lätt den sjukaste klassen med personer med de bästa personligheterna :)
haha so go fork yourself,
damnit c-lagar damp is teh shit.

efter skolan stack jag till läkarn
kollade upp ryggen och hjärtat igen
ska typ börja hos någon sjukgymnast,
och hjärtat .. ptja, jag ska börja motionera varje dag
för jag kan inte pusha mig så mycket som jag gör på gympalektionerna
eftersom jag inte idrottar på fritiden, haha
aja, lika bra de x]

efter läkarn åkte jag hem,
och där var babE :D
vi bestämde oss för att gå ut och gå en runda
som en början på mitt nyttiga liv :)
(i och för sig gick vi och köpte en 200g chokladkaka, men .. sch!)
var ute i 2 h (y)
flippade runt på lekplatsen och lite så :D
fett härligt väder idag, till på köpet :)

imorgon bär det av hem till papi som har köpt björn gustafsson biljetter till mig, puss!

nu äre so you think you can dance,

TJARå!


/joss
[det är så synd att du är så söt]


en lite småtrevlig bild på några i klassen, haha.


klassen



2008-04-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0