nine in the afternoon.

Godeftermiddag mitt herrskap!

Sitter just nu hemma hos far min och .. har skallebank.
Ska snart sätta mig och titta efter lite grejer jag vill haaaa, haha.

Igår vart en helokej kväll, trots bråk, med Elin, Carro, Syster, Anna & Iss.
Dagen började med att jag vaknade upp hos babE <3 sedan draggade jag till Isspiss vid 14.
Vi vart sjukt duktiga; vi gick ca 6-7 km och köpte massa nyttigheter. Eller massa och massa, måste påpeka att Coop har ett SJUKT dåligt utval av nyttig mat och frukt osv.
Vi stack iaf till glassbaren efteråt (utan att käka) och träffade babE, Simon & Annie. :) Men var tvungen att dra vid 19 igen för att käka middag hos min .. "låtsatssläkt". haha.
Sedan åkte jag och Syster till Anna, hämtade henne. Drog till hem till Syster, dit kom Carro Iss & Elin snart också!
Rökte vattenpipa och hade det sjukt mys på Systers balkong :)
Sedan GICK vi in till staden, men det vart inget roligt. Så jag, Anna & Iss stack hem till henne och jag passade på att trycka i mig ett halvt paket rån och lite vindruvor :)
Somnade, vaknade, käkade frukost, tittade tv, åkte hem till far, solade, tittade tv, hjälpte honom lite, satte mig vid datorn och uppdaterade båda bloggarna.
CHECKA IN MALTABLOGGEN MED MINA ÄLSKADE MALTABRUDAR: http://maltaresan.blogg.se/

Fick förövrigt ett sjukt gulligt sms i natt;
20.04.2008 02:15
älsklingen <3
Älskling jag kan inte sova.. Jag tänker på dig. Ditt leende dit skratt dina ögon allt med dig. Jag är världens lyckligaste kille. Som har dig som flickvän. Du är helt underbar och bäst i alla lägen. Jag tror inte du är en människa.. Du måste var en ängel som är guds gåva till mig. Jag ligger här och försöker finna ord till att beskriva hur mycket du verkligen betyder. Men det går inte så bra. För det ifnns inte ord till det. Himmelsk är nog det bästa ordet. Guds bästa ängel. Den som betyder absolut mest i mitt liv är du babe. Älskar dig mest<3

bäst är han

Nu påstår pappa att jag ska skjuta på en mikro med ett luftgevär, när den är igång för att se vad som händer? wtf?
aja..

TJARå!

/joss

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0