alla gillar brudar.

GRATTIS ISABELLE

Partyparty igår, yao. Var först på STMW spelning på stora torg, mycket bra jobbat grabbar! Sen blev det hem till Iss med Annie och Simon och göra sig iordning för party. Förfestade hos Ralf och drog sedan vidare till Macke där man fick träffa Elis, första gången sen november haha. Lite små trevligt faktiskt. Var hos Macke till ett någongång, sen blev det efterfest hos Ralf igen. Sov också där, mycket mys. Och idag vaknade vi kl 11 av att Kakka knackade på och skulle hämta sin iPod. Vi kunde inte somna om, så vi kollade på film och käkade frukost. Max kom senare och vi städade och bara tog det lugnt. Sen fick jag skjuts av Ralf till Iss, hämtade mina grejer där och sen bar det av hemåt :)
Mycket trevligt var det i alla fall, och jag tror att Josefin har fått uppleva sina första minnesluckor, lyckat.

Nu ska jag diska med min älskade syster, TJOHO..

PUSS
/joss
[så du sniffar lim]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0