i've just seen a face.

Halloj! Lika bra dag idag som vanligt, mer än att jag har betett mig som ett kräk idag i skolan, men det är väl sånt man får ta. Hela The Klung var nära på att bli utkastade från klassrådet, och Matts har inte slängt ut någon på hela 2000-talet.. Men så kan det gå :) Måste seriöst bättra mig i skolan, det här är inte bra! Fy skäms.
Efter skolan drog jag Annie & Iss in till stan och träffade Kakka Ralf Pontus & Kegg. Kollade runt lite på skor och sånt, sen drog vi vidare till Stantons och de käkade lite :) Mycket trevligt.
Och nu sitter man här, med en nyss uppdrucken kopp varm choklad, i sin nya supersköna säng med laptopen i knäet. Det kan nästan inte bli bättre :) Hade dock vart mys med en film, men har ingennnnn.

Nu är jag i alla fall väldigt pepp till på lördag, för då blir det till att kolla på STMW och sen blir det till att festa till det :D
Men jag vill att det ska hända något imorgon! Vafaaaaaan, hitt på nå med mig? :)
(lite småtrevlig bild sen i helgen, hah)

PUSS

/joss
[i can't forget the time or place where we've just met]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0