15 dec

jag sitter och pratar med sjuklingen carro (som förövrigt är väldans saknad)
hon har en normaltemp på 35.7 grader,
vilket jag blev helt fascinerad utav.

carro: ja faktiskt, riktig ödla.
josefin: haha va?
carro: dom är ju kallblodiga idiot!
josefin: vilken normal människa håller koll ifall ödlor är kallblodiga eller inte?
carro: för dom är de ända som är de! eller kräldjuren. pay attention missy!

den enda slutsatsen jag har av det här är att antingen är jag väldigt trög
eller så har jag en översmart vän.

Kommentarer
Postat av: carro

hm det är nog bara jag som är översmart skulle ja tippa på ;] <3<3

2008-12-15 @ 18:19:45
URL: http://carroliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0