i know him so well.

JAG ÄR NERVÖÖS.
pain in the ass, ohyes.
Josefin vill till Malta nu :) För
nu har hennes babE dragit till Kreta
och hon ser ingen anledning alls att
vara kvar i trista Sverige, speciellt inte
när Malta är inom räckhåll.
På tisdag bär det av.
AHMAHGAHDLIXOMDAHLOLTIHI.
Ska bli så jävla mycket ös :D!
Massa sol, nya kontakter, otroliga upplevelser..
Kan det bli bättre? :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Sagt hejdå till babE,
svårt, och sedan stack jag till papi.
Vi bestämde oss för att åka en runda
på motorcykeln :)
Hade glömt hur jäkla gött det är att åka, haha.
Fast papi körde på bakhjulet :( i 150!!
scray.
anywayz

Ska börja packa imorgon, ska dock bara
keeka lite med farmor & farfar & far min.
Kind of nice, yao.

Nej, nu ska jag fortsätta ladda upp videos på youtube :)
WATCH IT and enjoy it!

/joss
[follow the leader]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0