29 okt

Ojdå, lite dåligt uppdaterat här känner jag.
i måndags blev det till att sova hos hjertat, kollade film med annie & simon också
naijz, jeez! dagen efter körde hon mig till stan där jag träffade bestis.
drog till tågstationen, satte oss på tåget och betala 95förbaskadekronor för en resa på tre, fyra mil.
men vi stayade positiva och var pepp som tusan, för när vi kom fram
fick vi ju träffa sandra och jessica, mina bebos. festade till det lite mycket.
fick träffade pontus, ian, frida och fidde också, trevligt folk det där.
somnade iallafall vid 5tiden (livet har sina goda stunder) och tröttheten sitter fortfarande i, ajaj.
men det har helt klart vart värt det! har saknat de små nissarna.
blir nog en liten tripp dit snart igen, förhoppningsvis, någongång, när jag har pengar,
vilket nästan är aldrig, men ändå. hueheuheu.

nu ska jag glo gg, kiszes mah lovas.

/joss
- ni vet inte hur bra ni har det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0