atrophy.

Ännu en dag är nu över, och det gör ingenting för min del. För det betyder att sängen snart kallar på mig!
Dagen har i alla fall vart helt okej, skolan sög, var bara på en lektion. Orkade inte tyskan.
Så jag, Jenny, Annie & Julia stack till bibblan och pluggade på samhällsprovet vi har imorgon.
Blev en del livliga diskusioner faktiskt, hah.
Efter ett tag kom Padde också, och tillslut kom Pontus.
Vi drog till Vattenporten och snackade lite, mycket mys faktiskt.

Efter det har det inte hänt så mycket, sa hejdå till Pontus vid fem och sen bar det av hemåt.
Har suttit och överfört massa gamla bilder från mammas dator till min nya.
Jobbigt, men fett värt det :)

Skulle vilja sända en liten tanke till mina favvotjejer Iss & Kakkz som just i detta ögonblick befinner sig i Sthlm och kollar på Coldplay.
Töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0