numb.

Sjuk som bare den? Yep, där har ni mig, mina vänner!
Vaknade imorse, efter en superkväll med Jenny Annie & Lollo, med sån dov, jobbig huvudvärk.
Hämtade direkt datorn, la mig i soffan och började glo OTH.
Well, kan ju säga att det slutade med att mamma proppade i mig alvedon och jag fortsatte kolla på mina älskade avsnitt.
Klockan blev 7 och thaimaten kom.
...Klockan är nu 11 och jag har kollat på sisådär 13-14 OTH avsnitt, så är snart klar med 4e säsongen.
Onödig dag? Ptja, jag hade kunnat vara utan den alltså, hah.
Men sånt är livet :) Behöver väl såna här dagar någon gång ibland, I guess! :)

bilder sen gårdagen
jag älskar er mina dampbarn
     
  
ja just ja, jag är almost blackhead igen
SWEET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0