bitch.

jump, run, hide, go
i really don't care
i just want out of here


det är precis som om du vill göra mig sån,
& orkar jag? nej.


borde plugga nu, har idrottsprov snart som jag måste få MVG på för att få det i slutbetyg.
orkar jag? nej.
har engelska glosor också, men
orkar jag? nej.

goddamnit,
idag har varit en äckligt depp dag
pga olika anledningar
orkar jag? nej.

ska iaf till läkarn imorgon,
kolla upp min äckliga rygg
som gör så satans ont hela tiden
får kolla upp mitt hjärta en gång till också
johan har visst samma sak som mig
och han käkar tabletter och ska kanske opereras
jag vill inte opereras?
orkar jag? nej.

nu ska jag .. försöka plugga
orkar jag? nej.
är jag patetisk? ohja.

/joss
[jealosy, turning saints into the sea]




2008-04-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0