a lack of color.


(jag fick ett ganska hårt slag i magen igår; 18 av 18 tyckte att jag skulle fortsätta vara brunett..
rackarn, haha. så jag får väl fortsätta vara det, i guess!
)

2timmar och 22minuter. Så lång tid har jag kvar på mitt sommarlov, för sedan sitter jag i Bergmansalen på Sturegymnasiet och skriker "jaaaa" när det ropar ut mitt namn, som så vackert är Josefin Andreasson, SP08L, hahaha.
Är faktiskt riktigt nyfiken på allt det här med gymnasiet, jag trodde aldrig riktigt att jag skulle nå hit pga min skoltrötthet. Men hejhopp, här sitter jag nu med några ynka timmar kvar tills jag är där :) Duktig Josefin! :)
Ska möta upp Annie i stan vid kvart över tio, och sen beger vi oss till nästa hållplats för att komma till den stora läskiga skolan, hahaha.

Jag har tråkigt, märks det? Är lite smånervös, men ändå inte så farligt som jag trodde. Det kommer väl sen :)

Nu ska jag.. Inte skriva här nå mer :)

/joss
[back to the room where it all began]

uppdatering 17.02:
Superbra mår jag, ohyes! Är fortfarande helt överväldigad av alla intryck osv man fick idag :) Helt underbart har det vart;
hoppade på bussen i Åled 09,46 och träffade på Sandra Frida Julia och Julia på bussen, mycket trevligt må jag säg. När vi kom till stan gick vi till Stadium och bytte en väska för att sedan gå till Österskans och träffa Annie och ta bussen till skolan. När vi väl kom till skolan stod alla ettor vilsna och eländiga på skolgården utanför Medieteket.
Vi träffade på Iss Syster och Anna, snackade med dem och tillsist begav vi oss in i Bergmansalen. Sjukt keligt att sitta där, men det funkade :) Gick tillslut till vårt hemklassrum, K36 om jag inte minns fel, och snackade. Fick ett par riktigt chill lärare, måste jag säga! Vi fick lite info, och sen blev det lunch. Jag & Annie var lite sociala med Iss, vilket resulterade i att vi kom försent - BRA FÖRSTA INTRYCK! haha. Men så kan det gå! Fick ännu mer info och slutade sen för dagen. Jag & Annie drog då in till staden och träffade Pontus. Sen kom Simon Otto (?) och Iss och joinade oss. Fikade på Espresso House, super trevligt :D Blev en del skratt där, ja! Sen blev det inte så mycket mer, drog hem och nu sitter jag här och funderar på morgondagen. Hoppas på att den kommer bli minst lika trevlig :) Är dock väldigt spänd till på måndag då alla SP-1or ska cykla 1,2 mil till Gullbrannagården och sova över där - JAG ÄLSKAR SÅNT! Ska bli sjukt trevligt faktiskt :)

Nu ska jag bli lite mer social med Kegg & Adam.. haha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0