heartbeats.

Väldigt ohändelserik dag idag; vaknade upp hemma hos iss med pontus efter en chillkväll hos pontus med kegg kvällen innan. hänger ni med? haha. (var först hos joppe, men saker och ting krånglade till sig så stack hem till pontus istället.) det blev kort och gott en youtube kväll med guran, najs. gick hem vid halv tre, somnade dock inte förrän fyra nångång.
idag har i allafall bara varit en chilldag; jag & iss var utanför dörren en gång då vi gick till konsum och köpte chips. (y) kollade casanova när vi kom hem, och exakt därför fick heath bli dagens bild <3 åkte hem vid åtta tiden och sen dess har jag endast fördrivit tiden genom att äta och titta tv, tjockis.

imorgon har jag ingen aning om vad som händer, ska se om jag kan ringa syster :) får hoppas på att hon inte är med daniellllll. vi får se vad världen har att erbjuda mig (:

nu ska jag fortsätta snacka med ellie, var ett tag sen </3

BAIBAI

/joss
[i know i don't deserve it]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0