naive.

Gårdagen blev mycket lyckad! :)
Skulle åkt till staden med Carro, men det blev massa missförstånd
så jag mötte upp Iss istället :) Käkade sallad på Vattenporten <3
Ny tradition, yao.
Vi satte oss och åt lite gifflar och lyssnade på bra musik vid kyrkan också, mys.
Åkte till Åled senare och hämtade grejs till kvällen, krög skulle det bli :)!
Fick fram att Pontus skulle iväg, och vi hänkade honom på fest hos Borgman.
Träffade massa nytt folk, skönt med omväxling må jag säg.
Sjukt rolig kväll blev det iaf  (:
Dock råkade jag slå ett dumt vad, så är nu skyldig Johan 10 kr, rackarns.

Menmen.. Vaknade upp brevid Iss vid elvatiden men stack hem rätt snart igen
eftersom jag är tvungen att vara social med far min :)

Ikväll blir det Gullbrandstorp, hur det nu kommer gå haha.

Nu ska jag gå och lägga mig!

/joss
[all summer long]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0