when you were young.

Gårdagen spenderades till största del med Ricki & Kitte
De plockade upp mig och sen begav vi oss hem till Ricki
Blev dock inte särskilt lång vistelse där, eftersom vi fick köra och hämta Iss också
Vi åkte till Grötvik och kollade på vågorna i stormen, haha.
Drog hem till Ricki och chillade grillen
Körde hem Iss och köpte Max-mat till Lotta :)
Sen blev det Ricki's place igen
Men var inte där så länge eftersom jag skulle fira Ingbritt

Idag har jag inte gjort allt för mycket, må jag säg
Blev firande av bror idag, väldigt mys att träffa alla igen
Sen har jag bara.. Kommit hem :)

VAD SKA JAG GÖRA IKVÄLL?
nån som har lust att hitta på nå'?

/joss
[don't come to close, you don't wanna see my ghost]



uppdatering 23.21:

instängd
gråtfärdig
jag orkar inte
hjälp mig någon

Kommentarer
Postat av: johan

va e de <3?

2008-08-06 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0