18 dec

FÖRLÅT men jag har tråkigt:(

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del. T.ex reste ensam, och sen en massa busigheter hueheu:)

Höll du några av dina nyårslöften? Jag gick ner i vikt, men gick upp kilona igen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men folk jag vet

Dog någon som stod dig nära? Nej

Vilka länder besökte du? Malta, Danmark.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? En drös med nya vänner, fast det lyckades jag ju få

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29 maj. 1 augusti.

Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Jag har ändrats som person, vilket känns skönt. Men även att jag har fått en massa bra vänner.

Största misstaget?
Att jag inte tog tillvara på det jag hade.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Extremt jättesjuk på Malta, och superförskyld hemma.

Bästa köpet? Maltaresan tror jag nog. Eller all dricka till alla superfester jag har varit på!

Vad spenderade du mest pengar på? Dricka & Maltaresan.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Just dance, Bag in da box och självklart alla kooks låtar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, dock känsligare.

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på onödiga saker.

Hur tillbringade du julen? Jag ska tillbringa julen hemma, mysigt.

Blev du kär i år? Jag var kär sen året innan

Favoritprogram på tv? Gossip Girl, 90210 och One Tree Hill

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja.

Bästa boken du läste i år? Alltid Neon i Regn, men annars en engelsk bok. Minns inte vad den heter.

Bästa musikaliska upptäckten? The kooks.

Något du önskade dig och fick? Ja.

Något du önskade dig men inte fick? Ja.

Årets bästa film? Mamma mia. Och August Rush, men den gjordes nog 07.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Var med min dåvarande pojkvän och byggde en koja och hade det allmänt trevligt.

De bästa nya människorna du träffade? Söndrumsgänget.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Blandad. Början: Wannabe-skate. Mitten: Somrig. Slutet: Från-dag-till-dag.

Vad fick dig att må bra? Pontus, Söndrumsgänget, The klung.

Vem saknade du? -

Favorit månad? Juni

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Varit mer positiv. Tagit vara på allt det där bra jag hade.

Har du några planer inför 2009? Skaffa jobb, och ha roligt all day long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0