25 dec

Hääärligt är ett sätt att säga det
Onööödigt är ett annat sätt

Har legat i sängen sen jag vaknade nu.
halv12, alltså. det är 6½h för er snillen som inte kan räkna,
utan istället har ett liv där man använder miniräknare.
usch, förstår ni vad jag menar när jag säger att jag är uttråkad?

ringde fucknert precis också, hon var upptagen med magnus.
stjärt, säger jag då:) men ska ringa henne om en halvtimme igen,
får se om jag har någon kompis idag eller inte. woho!

fast det är ju ett dilemma; jag orkar egentligen inte göra nånting
men jag måste ändå hitta på något. men jag vill verkligen inte va
hemma, men pallar verkligen inte åka nånstans.
åh, i-landsproblem<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0