29 dec

Hann knappt vakna imorse innan mams tvingade upp mig och äta frukost för att vi sedan skulle bege oss till staden.
Så dagen har vart en mamma-dag, mycket mysigt må jag säg.
Jag vet att ni är lika intresserade som ett par aliens är för rymdskepp om vad jag köpte, men hey! ser det ut som jag bryr mig? NAE
Jag, Josefin Andreasson, har köpt en KJOL, en KLÄNNING (49:-, vi gillar't) och sen 3linnen.
De e najjs.
Min garderob börjar se ut en tjejs nu.
Alla svarta tråkiga baggyjeans börjar sakta men säkert vinka hej till soptunnan.



hy-y-y-y-y-y-per
Träffade massa gamla vänner också.
Österledare<3
hahah.
Skoj.
Ingen fattar.

En sak till.
Icas egna ceasarsallad är skiten LIXX.


MOVIECALL f0 sh0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0