5 dec

Dagen har spenderats med Isabelle, yes.
Fick äntligen färgat min zebraslinga = happy-joss
Gick dock först drygt en mil, från Iss - Konsum - Ica - Iss
L-å-n-g-t
stavas det
Pringles + Loka likes asia = tjockis-joss

Stack hem med 19.30bussen (anteckna)
och sen dess har jag bara glott idol och smsat en himla massa.
Jag har ett liv, jag lovar.
Jag vet bara inte riktigt vart det är någonstans.

Haha, läste igenom en utav mina gamla dagböcker nyss.
Kom fram till att
1) Jag saknar att vara kär
2) Om jag inte har ett liv nu, vet jag inte riktigt vad jag hade då
3) Jag hoppas på min gud att fjortis-perioden är över
4) Jag var riktigt patetisk

Ha-ha vi gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0