9 dec

OCH ÄR MAN INTE GRYM ELLER?
Ni, alla mina 20tal läsare (ha-ha) har förhoppningsvis förstått
vid det här laget hur j-vla trött jag är på skolan.
Hade betygssnack i ledarskapen idag. Och vem ligger på VG+ i ledarskap?
Jo, J-A-G! Grym är man. Hade tydligen gått skitbra på provet.
Och för att få högsta betyg behöver jag bara strunta i att sitta jämte the klung (buhu)
och kanske vara lite mer uppmärksam. AND THERE THE MVG IS/ARE/W-EVER

Förresten; E-H scones + cream cheese + vanilj latte = bäst

Förresten2; Min hans dödar mig

Förresten3; Individuella val kan suga getpung


Gissa vad jag ska göra nu? Haha, jaaaa ni har så rätt :D:D:D::D:D:
Plugga.


all this time, all this time with you
really loved me
despite my faults
you knew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0