as we speak.

Jag vill tacka för allt vi fick göra. Hoppas du hade lika kul som jag. Allt flöt som simple plan med dom léende läpparna och alla torra skämt om Anna ^^. Av dom 3 förhoppningsvis 4 dagarna vi känt varandra hoppas jag verkligen att vi ses igen. Från Malta snacket till konversation blev det faktiskt rätt lyckat. Jag antar att du inte lär komma ner så många gånger mer som denna gången så jag vill verkligen att du ska veta att detta varit en av dom roligaste tider i mitt liv. Från snacket med Sofies mamma om bögandet från kanal 5 till festande med tårar och skratt på hbg festivalen. Med klumpen i halsen och tåren vid min ögonvrå säger jag: Tack för denna tid.

Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0