feel the rush.

HEMMA IGEN!
rätt gött ifall jag ska vara ärlig
maltaresan har varit helt undernbar
den har verkligen gått från botten till toppen
och jag orkar inte skriva upp allt som hände
men fan vilket underbart folk det fanns där
fick nog faktiskt ett par vänner för livet
you know who i mean, heart

jag ska ta och lägga in bilder på bdb när jag orkar,
får se när det blir dock
för om någon timme drar jag ner till helsingborg/bjuv
ska försöka träffa ellie om inte hon är allt för sjuk :)

gud vad jag saknar alla.
både från malta och från sverige, haha.
det känns som att det kommer bli ett fett mycket uppbokningar
de närmsta veckorna :D wie!

har dessutom fått jobb som servitris, iaf till 99%
tar över pontus jobb eftersom att han har fått nytt, haha.
ska dit på onsdag & torsdag och prova på :)
wish me luck, damn it :D!

nu ska jag kolla igenom bilderna sen malta, puss.

/joss
[my dream is to fly over the rainbow so high]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0