god damn it.

JAG ÄR I HELSINGBORG
och jag har det skitbra :D!
kom hem till sara igår efter ett x antal felkörningar, hahaha.
möttes upp av tamara och sara,
och sen kom vicky och kristin också
det blev lite fördricka hemma och sen
drog vi in till festivalen och träffade
oliver + en massa andra sköna människor :D
fick träffat ellie med :) puss.
och sen kom ludde :DD
as mys att träffa honom igen :))
vi gick mest runt och snackade och sånt,
sen drog vi till mange schmidt,
men drog därifrån rätt tidigt eftersom han inte alls
levde upp till ens förväntningar, haha.

vi sa hejdå till marcus samantha och simon
och tog bussen hem.
en timme senare ringer simon och säger att
han och marcus har missat sista bussen hem,
så de får slaggade hemma hos oss istället.
dock blev det inte så mycket sova,
eftersom vi dampade runt haha.
eller iaf jag sara marcus och simon,
anna skulle jobba dagen efter, så hon försökte tappert sova
men icke sa nicke. det gick ej, hahaha.

idag har jag bara vart på stan med simon & marcus
och sen plockade vi upp ugge och robin också.
och nu borde jag egentligen göra mig iordning inför ikväll
men jag orkar verkligen inte :) haha.

så jag ska leta upp lite malta bilder nu istället :D

PUSS & KRAM - SKUMBANAN!
/joss
[
god damn it!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0