hold on little girl.

är hemma från hbgtrippen nu
rätt gött faktiskt, även om jag har haft roligare än på väääldigt länge :)
har inte skrattat så mycket since.. minns inte ens när, haha. (:

nanana, sitter och saknar massa idag.
typ.. mina grabz, klassen, gtarna, isspiss
och för att inte tala om malta.
blä på det.

jag har inget viktigt att skriva, så jag ska väl..
ringa någon eller nåt (:

/joss
[allting kommer lösas och bli bättre igen]



uppdatering: 22.06

helvete. tankarna kommer igen. har jag gjort rätt?
eller var det hela ett stort jävla misstag?
jag sitter och kollar igenom gamla bilder, videor, sms..
det gör ont. riktigt ont i hjärtat. ska det vara så?
jag vet inte, det här är så nytt för mig.
jag behöver råd, en liten ängel som sitter på min axel
och berättar för mig vad jag ska göra.
för just nu är jag så jävla förvirrad angående mina känslor
att jag varken vet ut eller in.
en vecka.
vill jag längre?

var är du, min ängel? mitt hjärta skriker efter hjälp.
jag behöver dig.


Kommentarer
Postat av: beestis

jag saknar dig.

men det är klart det gör ont, det kommer nog kännaas så ett tag till. jag menar, det var över ett år av ditt liv! sånt går inte över obemärkt.

jag behöver dig!



(förlåt att jag inte ringt än men mobilfan du vet, och jag vet inte vem jag ska ringa till för att få tag i dig)

2008-07-29 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0