all these things i hate.

Ojojoj, här var det ett tag sedan man uppdaterade
det har ju hunnit att bli ny månad och allt :o värmen
har kommit, solbrännan har BÖRJAT synas och
malta är inom räckhåll. 15 dagar för att vara exakt.
Var i staden idag med min älskade klass, supermys
även om det var en bastu utomhus. Vi har kommit
varandra så himla nära nu, och det är skit. Varför
händer alltid sånt försent? Menmen, jag tar tillvara
på allt just nu, för snart är det slut. 7 dagar kvar
imorgon. En vecka. Sedan är det slut, gone, away.
Forever.. And it fuckin' sucks, damn it!
Vi hade i alla fall en hel trevligt tjejkväll i fredags,
Elin langade sleep-over för hela slanten :)

• lekte dunkgömme (HAHAHAH)
• färgade mitt hår
• färgade amelies lugg
• klippte petras lugg
• åt tacos
• hoppade studsmatta
• kollade på stjärnorna
• sjöng high school musical - singstar
• dansade / friskis och svettis pass som jag FORTFARANDE har träningsvärk ifrån, haha.
• pratade heeela natten lång


Det var precis sådär som det brukade vara
en gång i tiden, och det var helt underbart.
"Det är så himla synd att vi har gått miste om det här,
hur kunde vi det? I tre hela år?
"
Well honey, I actually don't know.

Det enda jag ser fram emot just nu är Malta
för skolavslutningen kommer suga min dase :(
Usch.. Kommer lipa sönder..

/joss
[seven in the moring in the middle of dreaming of you]

9c, bäst - för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0