breakdown.

vad fan är det för fel på mig? vart fan är det felet sitter?!
här gör en nära bekant världens gulligaste grej och jag
sitter endast och kritiserar den, bara för att jag inte är i
centrum? bara för att jag är den minsta delen av det hela?
vafan är mitt problem?!! herre min skapare, någonting
måste ha gått seriöst fel när jag föddes, de måste ha
tappat mig i golvet eller nåt och allt det goda hos en
individ försvunnit, egoismen måste varit det enda jag fått
behålla. för i helvete.. att jag orkar med mig själv, patetisk
är vad jag är. hahaha, skrattretande.

hur illa är det egentligen inte när man sitter och skrattar åt sig själv?
för att man beter sig och tänker som en idiot? haha, jag vettefan. XD

/joss
[i'm not okey]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0