första gången.


Som ni ser är min blogg under uppbyggnad
jag är verkligen inte den bästa på det här
läsa koder och sånt haha.
Menmen, jag orkar inte så mycket mer
kanske orkar mer senare ikväll
men det är ytterst tveksamt.

Jag måste hålla mig uppe till tolv idag,
endast för att jag ska sova så länge som möjligt imorgon
för annars måste jag vara uppe i över 30 timmar
om jag inte sover på planet, vill säga.
men det kommer ju inte gå ^^ haha
har varit vaken sen kl 7 i morse
och sitter dessutom och lyssnar på deppig lugn musik,
så jag är gött trött nu haha.

(y)

Jag har inte riktigt fattat än,
att the big day verkligen är här.
Imorgon
Om 25 h 20 min (22,30) går mitt plan till Sthlm
och om 30 h och 35 minuter (03,45) går planet till Malta.
Hur sjukt är inte det?
Min nedräkning började på ca 246 dagar.
Stört? ohja.
Kul? ohja.
Men jag kommer sakna mami :(( Uff.
Och självklart mina brudar, haha.
Men vi ska nog höras av, ska ni se :)

Jag tror att allt är klart inför resan iaf
åkte och vägde mina väskor innan
och det råkade vara liiiite för mycket, haha
Men hur fan hade de tänkt att man ska klara sig,
som tjej, i tre veckor på ett 15 kg bagage?
Omöjligt.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva
bäst att inte skriva för mycket
för jag kommer troligtvis skriva ett total stört inlägg imorgon
i alla fall om jag känner mig själv rätt, haha.

/joss
[time to say goodbye]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0