curly sue.

the big ending
rip 9c

skolavslutning osv i förrgår. och fyfan vad jag grät.
det var precis som om alla känslor kom ut på en
och samma gång. helvete vad jag kommer sakna
alla. folk gick hela tiden runt och sa "men vi MÅSTE
träffas i sommar - vi SKA träffas i sommar!!" till mig.
men jag sticker till malta i tre veckor, och den dära
känslan att verkligen verkligen VERKLIGEN vilja träffas
kommer ha försvunnit tills dess. och det SUGER!
men jag är i alla fall glad för den här tiden tillsammans.
åtta, fem och tre underbara år tillsammans. ni är
alla guld värda. 9c <3 plus alla andra underbarlingar <3!

ni är som luften jag behöver för att överleva
and tell me how am i supposed to breath with no air..?

bilder sen kvällen;

          
                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0