1990 nånting.

Nämen hej :)
Dagen har varit.. Ok. Vaknade kl 11, gick upp, duschade, kollade tv, åt, tittade lite mer tv, sminkade mig, pratade med anna i 20 mins, fixade håret, tog massa egopix, lärde mig hur man tar panorama bilder och nu sitter jag här.
Haha, jag känner att min liv inte är något liv, anymore.

Anywayz, jag sitter och väntar på att klockan ska bli dags att åka. BabE har spelning ikväll :) Trevlans, faktiskt. :)

ÅÅÅÅÅH, jag läntar till imorgon. Ska hem till Johanna då, första gången på ett halvår. VILL DIT NU, damnit. Saknar henne som en jävla .. ja. :) Skoj ska're bli!

NU SKA JAG HEM TILL SYSTRA MI :D

PUSS & KRAM!


/joss
[tanken har väl snuddat mig, men aldrig att den nuddat mig]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0