baby cakes.

Hejhopp!
Mår lite bättre nu än i morse iaf, great!
Draggade till staden vid 2tiden, träffade babY annie & simon
Det var la trevligt :) Var dock mest med simon, hah.
fyndade en bikiniunderdel, finally!
Så nu har jag gått från att ha 1 hel bikini till ca 6 st?
Dock är inte alla lösningar särskilt vackra, haha.
TRÄFFADE BABE IDAG OCKSÅ <3!
Första gången sen i onsdes, gush.
Tyvärr var det bara i ca 15 mins, eftersom
han skulle ha spelning.. Blä.
Men ska leka med honom imorgon,
ska snacka lite då med..
Får hoppas på att det blir bra.. <3

Det är lite småsjukt, jag sitter seriöst och längtar till skolan nu mera.
Jag älskar't. Jag älskar folket. Klassen. Tjejerna, vissa killar.
Störtsköna hela högen, I love them.
Jag vill inte skiljas från'em :( <'3
Menmen.. Har en liten minisurprise till på fredag iaf :)
Fixade med'et idag ^^

Nu ska jag slaggilagga, är nanig.

/joss
[pshycic suicide]
sjukt härlig bild, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0