distant and faded.

All these distant faded memories
of everything I used to be
are bringing me down, yeah
they're bringing me down,

theres no hope to be found,
no i've looked all around

And if this life that I've lead,
only leads to tears in bed
then I wont hang around,
no I wont hang around.

now I've come to
conclusions that I'm empty,
and I thought, I still had everything in me..


"vad gör jag för fel?"
1. du ser inte när jag mår dåligt
2. du klagar
3. du var inte hemma på min födelsedag
4. han dricker, och du gör ingenting åt det.
5. du dricker

thanks a lot.

och du, vafan hände egentligen? idag var det x:e gången du dissade mig,
med den 4e personen på en vecka, mindre till och med.
ser du inte att jag inte klarar av det här längre?
mitt hjärta är inte så starkt som det kanske kan verkar
du sårar mig, jag är ditt.. just nu.. jag vet inte ens vilket val jag är,
vart jag ligger på din rankning lista längre.
förut var det andra, nu vet jag seriöst inte längre.
tror inte ens att jag finns med om jag ska vara ärlig.
Wasted time, wasted breath, and for what? there's nothing left.
I still am staring at all these pictures of you and me, still with a tear in my eye.

whatevaH, det är ditt val. och jag är tyvärr inte med i din framtid.
this isn't how it's supposed to be..


och sist men inte minst, du. best friends, aight.
förlåt, jag antar att jag bara är svartsjuk.
jag vet att ni har känt varandra hela livet,
men babyy, jag behöver dig - and apparently you don't see that.
wellwell, jag antar att vi får tillbaka vår period igen :)
jag antar att jag är en väldigt krävande person,
som behöver ständig uppmärksamhet.
och jag vet att det inte är ditt fel,
utan att jag måste jobba med mig själv.
men det gör inte smärtan mindre..

ursäkta mitt deppeinlägg, behöver bara skriva av mig.

/joss
[pick me up, pick me up - i'm falling]

Kommentarer
Postat av: iss

jag behööver dig babY. i need our period (nej inte mens) back älskling.

2008-05-19 @ 18:30:23
URL: http://iss.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0