face down.

Helt okej dag idag faktiskt :)
Skolan sög dock, har ingen aning om hur jag tänker och vad jag tänker, men tänker gör jag.
Säkert massa överreaktioner :).. Jag stayar positive :)
Efter skolan draggade jag till staden och träffade Anna <3
shoppade en del till Malta; ett långt, lite finare linne, ett par mörkbruna shorts & ett par lika dana glajjor som förra gången, eftersom jag fortfarande inte hittat mina gamla, haha!
Träffade Iss, Syster & Felicia också! Mycket trevligt. Sedan dök också babE & Gabbe upp :)
Hann inte göra så mycket mer, draggade hemåt och försökte plugga på äckel-no, men det funkade inget vidare.
Sedan kom bror också, och då måste man ju vara lite social :)

Nu.. ska jag kolla min bdb, haha.
No life.
Eller nej! Jag ska nog gå ner och kolla vad jag ska ha på mig på fredag :D ferreferreferre <3

HAVE A NICE DAY!
/joss
[crushcrushcrush]
dagens inköp :)!
image26


Kommentarer
Postat av: isabelle

jag måste ringa dig imorgon igen.
pallar verkligen inte.

2008-05-13 @ 22:56:40
URL: http://iss.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0