guess things happens that way.

Hej!
Kom hem ifrån Mahult idag, lite småtråkigt faktiskt. Har varit en riktigt trevlig resa, eller ja. Haha :) Stack dit med klassen igår runt tolv och kom hem idag vid ungefär samma tid.
Kortfattat var allting bara chill, inga bråk inga sura miner.
Dagen i skolan var chill, alla var på bra humör - för vi skulle ju till Mahult! Dampade loss, gick till hemköp & solade osv. Sedan bar det av! Åkte i en sjukt najs buss, nån konferens buss.
Alla c-lagare runt ett bord, haha. Mysfaktor 1000.
Dampet började dirr när vi kom till Mahult, det första vi gjorde var att byta om till badkläder och lägga oss och sola och bara ta't lugnt. Fast det blev inte så mkt med att ta det lugnt, eftersom alla var överpepp, haha.

Och ja, det blev ett dopp också. Eller nästan iaf. Jag hade lovat mig själv att inte bada, men så blev det ju inte, haha. Alla var nere vid vattnet och då tänkte jag och sandra; ptja, man måste väl kanske vara social.
Och när vi kom ner till vattnet så började alla skvätta vatten på oss, och vi.. blev blöta. Haha, det slutade med att man såg ut som en råemo, puss.

Vart lite vattenkrig och sådant också, men det vart jag inte med på :)
Solade mest hela den dagen. Gick runt och bara var sig själv och var social med allihopa.
Grillade och sånt nere vid sjön, mycket mys :) På kvällen var vi tvugna att dragga in i huset redan vid 22, grannregler; ingen ute efter kl. 22.00. Spelade lite Rappakalja och sådant, men det blev rätt misslyckat XD haha.

Vistelsen på Mahult har varit som tiderna i 5an & 6an, då alla var vän med alla och man kunde vara med vem som helst. Det var verkligen så igår/idag, alla de spärrar som finns när man är hemma och i skolan bara försvann så fort vi kom dit. Och det var sjukt skönt, må jag säg.
Har saknat all gemenskap och sammanhållning vi hade, och jag hoppas på att den kommer finnas kvar även på måndag.

Dagen har varit skit i allmänhet. Tråkigt att komma hem från Mahult. Ville stannat längre. Typ, för alltid.
Har extremt ont i rygg & nacke eftersom min luftmadrass inte hade någon luft, och jag redan har problem med ryggen :(. Blä.
Och så kommer man hem, där man absolut inte vill vara, och lägger sig och solar. Blir inge brun.
Sticker ner till affären och kollar jobb, måste vara 18.
Åker hem och sätter mig vid TVn, tråkigt.
Får reda på att Pontus inte kommer förrän 20.00 nångång, minus.
Äter och hela familjen är på dåligt humör, hate it.

Nu ska jag .. Jag vet inte riktigt. Kolla bilderna igen så att jag bli pepp, pallar inte gå runt och vara sur :)

TJARå!

/joss
[i guess things happens that way]

efter det fina vattenkriget nere vid vattnet, haha!
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0