save tonight.

MYCKET BRA DAG IDAG :D
Har varit pepp nästan hela dagen, blev en liten deppeperiod omkring en timme
men whataaaaa, Nicco made me happy :D
Satt och kollade igenom hela kartboken efter knäppa namn på städer,
haha. We can't help it, we're c-lagare :)
Dessutom var jag & Nicco duktiga även denna veckan;
lärde oss Save Tonight på gitarr denna veckan (y)
Brevet från Kolonien förra veckan, haha.
Det går framåt :)
Det var öd-cupen idag med, spelade helt okej.
Mötte 9F, förlorade dock med 5-0. HAHA, men wtf.
C-lagare foo sho! <3

Stack till Ullared med Anna Syster Bente och Mami efter skuulan.
Mycket mysigt! Köpte grejer för över 1000 :-, fast Mami betalade (a)
EHHEHEH. Första gången någonsin, puss.
Men det var någon jävel som snodde Bentes vagn när vi precis skulle dragga?
HUR ORKAR MAN? XD
whatevaH, vi var happy ändå. Dock hungriga.
Så det blev en fransk hot dog för min del, puss.

Just nu skiter jag i om ni är intresserade av vad jag köpte, jag langar bilder ändå:



Haha, det var allt. Förutom en skål jag köpte till skolavslutningspresent x]

Nu ska jag .. Göra något bättre :)

TJARå

/joss
[save tonight, tomorrow i'll be gone]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0