world's greatest.

jag har så sjukt mycket nostalgikänslor nu att jag håller på att spricka
jag vet att det är den tiden på året där de allra flesta nior sitter och tänker tillbaka
och känner saknad till sin klass
men det jag känner är helt sjukt
ni fattar verkligen inte hur jävla mycket min klass har berört mig
hur mycket den har förändrat mig
vissa där har jag gått med i snart 5 år, fattar ni?
resten 2,3 eller 4.
det är en evighet?
men ändå känns det som igår som vi träffades första gången
och gjorde de dära fula lekarna bara för att lära känna varandra.

visst finns det vissa man kommer sakna lite extra mycket
och vissa lite mindre, men det är klassens sammanhållning
och gemenskap som vi äntligen klarat att bygga upp som jag kommer sakna mest.

jag vill verkligen hålla kontakten med alla i klassen också
och det är inte bara skitsnack, utan direkt från hjärtat

jag älskar dem alla för mycket för att mista dem,
och jag hoppas att de iaf har lite vilja att försöka fixa det här.
<3

/joss
[you're the world's greatest]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0