10 nov

cookies n' milk
yea that's the shit, f0r real man

har suttit och gjort min nedrans film till 1hredovisningen imorgon, tråk.
sjukt skönt att det snart är över alltså!

vet inte riktigt vad jag ska skriva..
justja! hade utvecklingssamtal idag med den glade tysken (min överdrivet glada
mentor thomas, som vilket ni kanske förstår kommer från die deutche land
) gick
väl ungefär som jag väntat, jag måste skärpa mig. men fick "mycket bra" på allt i dansen,
och DE E NAJS! får väl hoppas på sitt enda MVG där, i guess!

nu ska jag kolla om det finns någon rolig film att ladda hem, sen ska jag glo gg med
en kopp varm choklad, you gotta love it (<3)

/joss
- tonight i'm falling and i can't get up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0