17 nov

HALLELÅJA!

dagen har vart rätt blandad när det gäller känslorna, alltså. började super med dans, always fun. sen vart det sega lektioner och skit, men jag klarade mig igenom dem. ända till sista lektionspasset på 3h. svenska/engelska. allt föll över mig och det blev till att plugga i hörlurarna och skita i allt :) jag älskar mitt engagemang i skolarbetet just nu, alltså. attans. måste plugga. har läxor till imorgon. rackarns. ledarskap & engelska.

någon som har lust att typ ta en (eller gärna flera) AK-47a och RATATATATATTA på skolan. typ? :>


dagens änglar

nu ska jag tjocka mig med (ännu mer) godis och plugga, WAY!

/joss
- face down in the dirt, she said this doesn't hurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0