18 nov

Jag tror bannemig att jag har seriösa sömnproblem.
Det är inte kul längre. Försökte somna igår, men kunde
(självklart) inte. Så låg och smsade till Gud och alla människor
till halv ett - ett någon gång. Kände mig lite nanig.
Kunde jag somna? ICKE. Somnade väl runt 2-3.

Och självklart så försov jag mig i morse, och denna gången
kan jag inte skylla på att det är måndag eller torsdag,
vilka officielt är mina otursdagar.

kvart över sju gick jag som en zombie in i duschen.
Men grym var jag, för kvart i åtta var jag färdig sminkad och
påklädd och hela köret och redo för att åka. Så hann i
tid gjorde jag i alla fall. Men när man kom till skolan
fick man ju slängt i ansiktet att man ligger ungefär 10
sidor efter i matten, YEY! Men hade i alla fall gjort
engelskan, tur det. Annars hade jag väl blivit dödad.
Annie
var i skolan idag, i alla fall. Vilket var trevligt.
Hon är rätt trevlig hon. Believe it or not.

Nu vill jag ha imorgon.
Iss.
Träning.
Distans 45.
Ut med all ilska.
Träningsvärk i övermorgon.
NICE.

/joss
- like somehow you just don't belong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0