2 nov

AJAJAJ, I AM IN PAIN DUDES!

(och ja, det är faktiskt jag på bilden. believe it or not. trodde aldrig jag skulle ta på mig varken en klänning eller ett par high-heels innan min student, men ack så fel jag hade. dock funderade jag starkt på att gå och byta om till ett par mjukisbyxor, en stor tjocktröja XXXXL och en sjal, det hade vart nåt. men vad gör man inte för p&h)

Anywayz! mina blåsor under fötterna och blåmärken på anklarna är inte att leka med! Det blev en galen kväll innehållande god mat, trevliga människor, BRÖLLOP (!!) och grymt mycket dans! Dansade allt från bugg med sthlmare till hiphop moves med halmstadbor, hahah. Som det kan gå :) skoj? u bet! (pffhihi) thanks to pernilla n' håkan.
Bobby kom och hämtade mig, mamma och magnus och när han släppt av oss hemma blev det geuud nattemat, och så mycket ost som min kära mor tryckte i sig trodde jag inte var möjligt för a human being att stoppa i sig, noep! Menmen, efter det blev sängen och det var S-K-Ö-N-T, troligtvis kvällen bästa tillfälle. Jag älskar systers säng.

btw så spelas sum 41 högt i mina högtalare nu, p-u-s-s.

Dagens positiva: Träningsvärk i lår = smalare ben = glad joss.

     

/joss
- suddenly, suddenly, i don't feel so insecure

Kommentarer
Postat av: Rekke

Fan va vacker du var gumman! :D <33

2008-11-03 @ 20:36:39
URL: http://rekke.minpenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0